I'm not ready to make nice, I'm not ready to back down

känns lustigt att säga det här, oc h jag brukar oftast hata torsdagar, elr aa jag hatar ju egentligen alla skoldagar ;) men speciellt tisdag, onsdag och torsdag. Men iaf, det känns lustigt att säga att jag tyckte faktiskt det var kul i skolan idag ;o haha, nejmen det var bara för att vi hade först sovmorgon till 09.25 och sen hade vi so prov och det kändes som det gick riktigt bra faktiskt (y) sen hade vi franska och sen idrott, aa det var väll det som var det negativa på hela dagen iaf, vi hade bip-test, oh fyfan vad jag hatar det! usch... jag lisa och nathalie dog lite efteråt där, haha. Men så himla jobbigt vare -.- jag och min kondition är på topp asså (y) haha, not. Sen åt vi lunch och sen skulle vi egentligen ha TFM, men vi hade ist pepparkaksbygge i 2 och en halv timma typ, så det var rätt så chill jao! :) haha, årets tema på pepparkaksbygget var temat "film" haha, så vi gjorde filmen SAW, huhu ;) förra året vann ju våran klass fast då var temat "tomtens verkstad" ist.


rätt likt, huh? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0