ger upp helt och hållet nu..

faan måste det här hända mig igen elr?! :'( varför, varför, varför händer det alltid mig(!?) så jävla less på att alltid bli sviken och dissad varje gång.. ska sluta leta efter den rätta nu, ska skita i kärleken överhuvudtaget nu, den får komma till mig ist.. så fort jag verkligen hittar nån som jag blir så jävla kär i så får man skit tillbaka, blir bara utnyttjad, är jag inte värd bättre än så eller!? :'(.. fyfan säger jag bara. Det kommer ta så jävla lång tid att komma över dig, du var fan allt och den ända för mig :( har aldrig någonsin känt så starkt som jag gjorde för dig än för nån annan.. :( och allt du sa, var det bara bullshit?.. har lust att bara sjunka ner på botten nu... kör en bloggpaus nu, ursäkta alltså, men orkar seriöst inte blogga nånting när jag mår såhär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0