ojoj

otroligt dålig uppdatering, jag vet.. förlåt! men jag har inte kunnat blogga på ca en månad ungefär. Jag har varit på Öland så det är därför. Dock hade jag kunnat mobilblogga men jag hade inte ork att göra det (a) men ajja, är tillbaka nu iaf. Dom fyra veckorna som jag var på Öland har vart helt ok iaf, hade ju Melinda med mig och saknar redan tjejen <3 men var sjukt glad av att komma hem sen, kom hem i förrgår och jag hann inte ens packa upp min väska innan det var dags för mig att dra till Mjölby direkt när jag kom hem och träffa fredrik, mys till 100% blev det ♥ och sen igår så blev det också att dra till mjölby och träffa honom, du är bara för bra <3 sen idag så har jag solat lite i trädgården och så träffade jag agnes lite också. Men hon skulle dra och äta sen så då åkte jag hem. Men väntar på att hon ska smsa mig nu så vi kan dra ut. Ajja, men vet inte riktigt om jag har nått mer nödvändigt att skriva. TTYL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0