110616

hejhopp gummisnopp! hihi ;$ idag hade vi avslutningsmiddag då, det var jättefint och maten var jättegod och några höll tal osv, så det var helt klart lyckat tycker jag allt :) sen när vi typ hade suttit i ungefär 2 timmar och ätit så slutade vi och fick gå hem. Gick en bit hem med lisa, kan ju säga att mina fötter är döda efter den här dagen, satan vilken skoskav man har! och ska ha högre klackar imorgon på skolavslutningen också, dom jag hade förra året. Usch mina fötter var skapligt döda då också... haha ajja, vill man vara fin får man lida pin ;) men gick iaf hem sen och bytte om till shorts och t-shirt och drog iväg till lisa. Sen drog vi till Sofia där klassen skulle samlas för att fixa ordning vagnen tills imorgon :) våran vagn blir ju lätt finast av alla :') sen när vi hade fixat färdigt det så cykla vi hem igen och så satte jag mig här en stund vid datorn. Sitter och är sjukt nervös inför imorgon... jag och lisa ska sjunga och spela gitarr imorgon i aulan, så aa....... haha men det går säkert bra. Men ae, nu måste jag nog gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon. HARE BÄST! ♥


från vänster: jag, anesa, amina, lisa, nathalie
bäst kvalitet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0