I'm back on the track igen!

tjo! nu är jag på topp igen så nu kan jag blogga också :d var bara lite skitsaker som hade hänt, men det är över nu!:) jao, men iaf.. kan berätta om om senaste dagarna. I måndags så var jag på lovskola till typ kl 3 elr nått, sen åkte jag till mjölby efter det och träffa fredrik, myspys <3 sen igår så vart det också lovskola och sen vid halv 7 ungefär kom fredrik hit :D <3 sen idag så blir vart det också lovskola xd sista dan äntligen :) så ska åka till fredrik nu strax också :) <3 bussen går snart så måste skynda mig! skriver kanske nått ikväll om det inte blir för sent eller så, fick bli ett lite slarvigt inlägg men ni överlever! PÖSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0