you take my troubles away

hejsan påer! var hemma idag också, vafan palla gå till skolan när vi ska köra fotboll hela dan? neva :)... så fick sovmorgon ist, bättre det ;') så jaa.. det ända jag typ gjort idag är att jag har sovit, glott på tv, sovit, sovit osv hahah ;') sen vid klockan 3 skjutsa min bror in mig till Motala för jag skulle till tandläkaren, sen när jag var klar så satt jag och vänta i typ 45 min(!) på att min bror skulle hämta mig igen, men han kom ju fan aldrig och jag hade nt busskortet med heller så fick ringa mamma då ist. Snäll bror asså ._. ajja, väl hemma sen så duscha jag och fixa till mig osv. Sen skulle jag möta lisa men nee, den fisungen dissade -.- så drog ner till stan med nathalie ist. Drog till nostalgin en stund men hon skulle dra till Chrille sen så ao.. träffade kevin då ist, pratade om en del viktiga saker som jag behöve veta osv... var ett tag sen jag träffade honom nu så det var kul att få träffa han igen iaf <3 sen så drog jag hem och så smsar agnes att jag ska ringa och massa, asså seriöst... kvinnan har faan typ smsat mig 5 gånger elr nått idag att jag ska ringa xD haha du är knäpp, fast knäpp på ett bra sätt (a) <3 ajja, o så har jag pratat lite med nina om en grej, förstår inte varför dom hackar på dig när du inte gjort nått? :s jaja, whatever.. naej, nu så ska jag ta och fixa lite småsaker inför morgondan, ska ha avslutningsmiddan då ;') och sen på fredag slutar vi äntligen och vi får sommarlov! som jag längtat asså! men aa, som sagt ska fixa lite nu. KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0